نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، نشست عمومی 'صلح با ایران' قرار بود چهارشنبه شب با حضور برخی از نمایندگان پارلمان و جمعی از فعالان مدنی و مخالفان جنگ در یكی از تالارهای مجلس اعیان انگلیس برگزار شود.

دكتر 'جیمز بی. ترینگ' یكی از سازمان دهندگان و سخنرانان این جلسه به ایرنا گفت: متاسفانه همایش 'صلح با ایران' با اعمال فشار لابی های اسراییلی بویژه علیه لرد 'نظیر احمد' عضو مجلس اعیان كه قرار بود سخنران اصلی این نشست عمومی باشد، لغو شد.

وی افزود: ما تلاش می كنیم تا این همایش را در زمان دیگری برگزار كنیم.

این فعال مدنی و پژوهشگر صلح اظهارداشت: در این نشست قرار بود درباره روابط ایران و انگلیس و ضرورت احیای مجدد روابط دیپلماتیك و همچنین ضرورت پایان دادن به تهدیدات و تحریم ها علیه ایران، بحث و گفت و گو شود.

وی گفت: ما حتی از مخالفان صلح ( با ایران) نیز دعوت كرده بودیم كه در این جلسه شركت كنند و در یك فضای آزاد دیدگاه های خود را مطرح نمایند.

یكی از نویسندگان و روزنامه نگاران مسلمان مقیم انگلیس نیز كه قرار بود در این جلسه شركت كند در واكنش به لغو آن، اظهارداشت: وقتی لابی های اسراییلی می توانند با تهدیدات و اعمال فشارهای خود باعث لغو یك جلسه گفت و گوی سیاسی شوند، باید نسبت به آینده این دموكراسی اظهار تاسف و نگرانی كرد.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: برلین , وابسته به تکزاس , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: